#RZECZ0BIZESIE: Janusz Piechociński: Jak zrobić biznes w Azji?

Polska może wiele zaproponować krajom azjatyckim. Nie jest to jednak najłatwiejszy rynek.

Aktualizacja: 24.05.2016 13:47 Publikacja: 24.05.2016 12:30

Janusz Piechociński

Janusz Piechociński

Foto: ekonomia.rp.pl

- Mniej jeżdżę, a więcej przyjmowałem u siebie. Moich wyjazdów do Azji było dziesięć czy dwanaście w ciągu trzech lat mojego bycia premierem i ministrem gospodarki, a przyjąłem setki reprezentacji polityków i biznesu - mówi Janusz Piechociński.

Dlaczego Azja?

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy