Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZ0BIZESIE: Janusz Piechociński: Jak zrobić biznes w Azji?

Polska może wiele zaproponować krajom azjatyckim. Nie jest to jednak najłatwiejszy rynek.

Aktualizacja: 24.05.2016 13:47 Publikacja: 24.05.2016 12:30

Janusz Piechociński

Janusz Piechociński

Foto: ekonomia.rp.pl

- Mniej jeżdżę, a więcej przyjmowałem u siebie. Moich wyjazdów do Azji było dziesięć czy dwanaście w ciągu trzech lat mojego bycia premierem i ministrem gospodarki, a przyjąłem setki reprezentacji polityków i biznesu - mówi Janusz Piechociński.

Dlaczego Azja?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama