Reklama

Są sytuacje, kiedy internet nie wystarczy

Choć wydaje się, że wszystko w bankach można teraz załatwić przez internet albo przez smartfona, bywają sytuacje, gdy musimy pofatygować się do oddziału. Jakie? Oto kilka przykładów z różnych banków.

Publikacja: 28.01.2018 14:49

Są sytuacje, kiedy internet nie wystarczy

Foto: AdobeStock

W Pekao SA wyłącznie w placówce klient może wykonać takie czynności, jak na przykład ustanowienie pełnomocnictwa do konta czy dodanie współwłaściciela do rachunku.

Do oddziału BGŻ BNP Paribas trzeba przyjść m.in. po to, żeby dopisać współwłaściciela rachunku, ustanowić przedstawiciela ustawowego dla dziecka, ustanowić lub odwołać pełnomocnictwo. Osobistej wizyty wymaga też zmiana danych wrażliwych, które wcześniej podaliśmy bankowi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama