Tuż za Polską plasują się Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Nokia, Danone, Polsat i Wedel. W pierwszej 50 znaleźli się Adam Małysz, Robert Kubica i Kościół katolicki.
Badanie, które latem ubiegłego roku przeprowadził Millward Brown SMG/KRC, brało pod uwagę ok. 1300 marek, w tym nie tylko produkty, ale też znane osoby. Oceniane było to, jak bardzo się wyróżniają (tzw. wyróżnialność – tutaj prym wiodą Kuba Wojewódzki, WOŚP i Australia) i na ile dana marka odpowiada na potrzeby ludzi (zapotrzebowanie – najwyższe notowania zdobyły złotówka, Polska i Polsat). Oceniane było też zaufanie (najlepszy wskaźnik mieli Adam Małysz, WOŚP i Wedel) oraz to, na ile marka jest przez ludzi przyswojona i rozumiana (tu przodują TVP1, Poczta Polska i WOŚP). Na siłę marki składały się dwa z tych wskaźników – wyróżnialność i zapotrzebowanie.Badania przeprowadzono na grupie 3000 osób.