Dziennik Gazeta Prawna
Czym T-Mobile przebije Erę
Michał Fura
Wprowadzenie globalnej marki T-Mobile w miejsce Ery ma w tym roku dać Polskiej Telefonii Cyfrowej, właścicielowi sieci, wymierny wynik – co najmniej 100 tys. nowych klientów. Po słabszych wynikach pierwszego kwartału, zakończonego spadkiem liczby klientów o 0,8 proc. w porównaniu z końcem 2010 r., Polska Telefonia Cyfrowa rusza do kontrataku. Zastąpienie marki Era globalnym brandem T-Mobile, co nastąpi 5 czerwca, ma pomóc operatorowi agresywniej pozyskiwać klientów. T-Mobile będzie kusił klientów ofertą nielimitowanych rozmów w sieci T-Mobile w Polsce i na świecie oraz tańszymi pakietami transmisji danych internetowych za granicą. Eksperci spodziewają się też tańszych ofert telefonów.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=360015 (dostęp płatny)
Gazeta Wyborcza/Wyborcza.biz
Era znika z Polski. Na jej miejsce T-Mobile