http://archiwum.rp.pl/artykul/1172049_Placa_zaliczki_sprzetu_nie_dostaja.html (dostęp płatny)
1,8 mln widzów naziemnej telewizji bez dekoderów
Magdalena Lemańska
Około 40 proc. Polaków, którzy odbierają tylko naziemną telewizję, wciąż nie zdecydowało, czy przejdzie na jej cyfrowe nadawanie, czy wykupi płatną TV. Z danych badającej telewizyjną widownię firmy Nielsen Audience Measurement (NAM) wynika, że 1,76 mln gospodarstw domowych w Polsce, które odbierają tylko naziemną telewizję, wciąż nie ma w domu ani dekodera do jej odbioru, ani przystosowanego do tego telewizora.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1172069_18_mln_widzow_naziemnej_telewizji_bez_dekoderow.html (dostęp płatny)
Cyfrowy Polsat mierzy wyżej
Urszula Zielińska
Platforma telewizyjna Zygmunta Solorza-Żaka w ramach świątecznej walki o abonenta wprowadziła nowy pakiet programowy. W świątecznej ofercie Cyfrowego Polsatu nie ma telewizorów czy konsol do gier, jak w nazwanej „jesienną" ofercie Cyfry+. W najlepszym dla operatorów kwartale roku platforma Zygmunta Solorza-Żaka zawalczy o abonentów tabletami i m.in. poszerzonym zestawem programowym. Dołączyła do oferty 20 kanałów, w tym – nowy – Polsat Food.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1172070_Cyfrowy_Polsat_mierzy_wyzej.html (dostęp płatny)
Sprzedaż gier przenosi się do Internetu
Dariusz Wolak
Rosnąca przepustowość łączy internetowych oraz łatwość (chodzi o płatności), z jaką można robić zakupy przez Internet, sprawia, że coraz większa część gier komputerowych sprzedaje się w postaci cyfrowej przez sieć. Trend ten jest zauważalny również w Polsce. Dlatego sprzedawcy tego typu produktów bardzo mocno stawiają na rozwijanie cyfrowego kanału docierania do klientów.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1172071_Sprzedaz_gier_przenosi_sie_do_Internetu.html (dostęp płatny)