Agencja Rozwoju Mazowsza
podpisze dziś z konsorcjum z udziałem
KT Corporation, Daewoo
i
Asseco
Aktualizacja: 03.10.2013 10:56 Publikacja: 03.10.2013 10:56
Agencja Rozwoju Mazowsza
podpisze dziś z konsorcjum z udziałem
KT Corporation, Daewoo
i
Asseco
kontrakt na budowę sieci szerokopasmowej województwa mazowieckiego.
Oferta konsorcjum KT Corporation, Daewoo International Corporation, Asseco Poland, Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych, Biatel Telekomunikacja, Biatel BIT, KBTO za około 458 mln zł brutto okazała się tańsza niż oferta Otwartych Mazowieckich Sieci Szerokopasmowych (Hawe, Alcatel-Lucent, TP Teltech), która przekraczała budżet inwestora opiewający na 475 mln zł brutto.
W lipcu ARM wybrała ofertę konsorcjum z udziałem Asseco Poland jako najkorzystniejszą. Jednak Hawe wskazując na nieprawidłowośc w rozstrygnięciu przetargu wniosła skargę do Krajowej Izby Odwoławczej i Sądu Okręgowego w Warszawie. KIO uznał skargę za bezzasadną a Sąd Okręgowy oddalił wniosek OMSS o zwolnienie z opłaty 5 mln zł, jaki spółka musiałaby wnieść, jeżeli zamierzałaby kontynuować spór przed Urzędem Zamówień Publicznych.
Przedmiotem przetargu organnizowanego przez ARM był wybór partnera prywatnego do realizacji, w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego, pasywnej i aktywnej sieci szerokopasmowej (w technologii światłowodowej) na terenie województwa mazowieckiego. W wyniku realizacji projektu minimum 90 proc. ludności Mazowsza ma mieć możliwość podłączenia do internetu. Projekt zakłada budowę 3 680 km tras światłowodowych, 42 węzłów szkieletowych, 308 węzłów dystrybucyjnych i 4 technicznych oraz wybudowanie sieci dostępowej NGA (FTTB) w 33 miejscowościach.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Agencja Rozwoju Mazowsza
podpisze dziś z konsorcjum z udziałem
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas