Reklama

Produkty sieciowe – współpraca mnoży korzyści

Łącząc siły, można osiągnąć więcej. Ta prosta prawda dotyczy także przedsiębiorców. Dla firm z Polski Wschodniej, które wspólnie opracują ciekawy produkt lub usługę i zaprezentują go pod jedną, spójną marką, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przygotowało możliwość dofinansowania.

Publikacja: 17.06.2019 17:02

Produkty sieciowe – współpraca mnoży korzyści

Zapytacie, czym są produkty sieciowe. Wyobraźmy sobie najpierw trzy nieduże firmy z Warmii i Powiśla. Pierwsza to przedsiębiorstwo agroturystyczne, druga od lat organizuje wypoczynek dzieci i młodzieży nad wodą, trzecia to firma wielobranżowa z szerokim doświadczeniem w pracach budowlanych. Wspólnie opracowały innowacyjną, powiązaną ze specyfiką regionu ofertę turystyczną. Jej punktem wyjścia jest wykorzystanie potencjału, jaki wiąże się z występowaniem na tych terenach ślimaka jadalnego (Helix Aspersa). Witajcie „W Krainie Ślimaka”!

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama