Play, brand sieci komórkowej prowadzonej przez P4 zwyciężyła w tegorocznym rankingu mocy polskich marek „Rzeczpospolitej" w kategorii telekomunikacja. Po raz pierwszy w historii rankingu „Rz" najmłodsza z czterech sieci mobilnych wyprzedziła Polkomtel, operatora sieci Plus, który zajął tym razem drugie miejsce. Trzecie miejsce przypadło w udziale marce Blueconnect  ze stajni T-Mobile Polska. Kolejne miejsca zajęły: Neostrada, Netia, Heyah, Vectra, Multimedia,Toya i Inea.

Marka należąca do P4 znalazła się również w pierwszej piątce najbardziej wartościowych brandów polskich z wyceną na poziomie 1,92 mld zł, o ponad pół miliarda złotych wyższą niż rok temu.  W pierwszej dziesiątce polskich marek o najwyższej wartości znalazł się również Plus (1,2 mld zł), który zajął 8 miejsce. 13 i 16 miejsca przypadły w udziale Cyfrowemu Polsatowi i Polsatowi, czyli siostrzanym firmom Polkomtela z portfela Zygmunta Solorza-Żaka.

Wartość marki Neostrada oszacowano na 458,8 mln zł., a Netii na 415,4 mln zł. Przy czym w tym drugim przypadku oznaczało to wzrost rok do roku o 59 proc., co należy wiązać z integracją przejętych firm Telefonia Dialog i Crowley Data Poland. Główny brand grupy umocnił się dzięki markom kupionych operatorów, wygaszając ich obecność w świadomości klientów.