Każdego dnia przybywa o kilkuset nowych użytkowników i to tempo nie spada od początku funkcjonowania aplikacji na rynku.

Użytkownicy IKO mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji, która jest znacznie szybsza i ma nowe funkcje.

Wprowadzona została „szybka płatność" (umożliwiająca wyświetlenie kodu IKO przed zalogowaniem do aplikacji. Każdego dnia można dokonać maksymalnie 3 szybkich płatności w sklepach stacjonarnych do kwoty 50 zł każda, potwierdzając je przyciskiem „OK". Pozostałe transakcje wymagają potwierdzenia kodem PIN), „ponowienie przelewu" oraz „przelew zwrotny" . W nowym IKO poprawiona została także geolokalizacja. -Nowe IKO stanie się podstawą do szybkiego rozwoju nowych funkcji płatniczych i bankowości mobilnej i jest to jeden z głównych kierunków rozwoju PKO Banku Polskiego – podkreśla Michał Macierzyński, zastępca dyrektora centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO Banku Polskim.

Płatności mobilne IKO - rozwiązanie PKO Banku Polskiego łączące funkcje bankowości mobilnej z możliwością wykonywania płatności mobilnych - pojawiły się na rynku w marcu 2013 roku. Na bazie IKO budowany jest także wspólnie z bankami partnerskimi Polski Standard Płatności.