Firma poinformowała, że zawdzięcza go temu, iż Ubezpieczenia Proama Dom i Proama Dom Premium są sprzedawane poprzez sieć multiagencyjną, Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta pod numerem telefonu 815 815 815 i stronę www.proama.pl.
Proama wprowadziła ubezpieczenia mieszkaniowe w drugiej połowie 2013 roku. Miniony rok był pierwszym pełnym rokiem funkcjonowania produktu na rynku.
Damian Zieliński, kierownik ds. ubezpieczeń mieszkaniowych w Proama zaznacza w komunikacie, że od samego początku obserwowany jest systematyczny wzrost zainteresowania ubezpieczeniami mieszkaniowymi Proama. Z miesiąca na miesiąc wzrost sprzedaży wynosi średnio 8 proc.
W minionym roku klienci najczęściej wybierali Proama Dom Premium, która daje szeroki zakres ochrony na wypadek 22 zdarzeń losowych, wśród których znajdują się m.in. ryzyko pożaru, zalania, kradzieży z włamaniem i rabunku (w odniesieniu do elementów stałych i ruchomości domowych), oferowane w standardzie ryzyka przepięcia i dewastacji oraz odpowiedzialność cywilna za szkody związane z użytkowaniem nieruchomości.
- Oprócz wypłaty odszkodowania, Proama zwraca również poniesione koszty akcji ratowniczej, naprawy uszkodzonych zabezpieczeń mienia jak też koszty poszukiwania przyczyny powstania szkody – mówi Damian Zieliński.