Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 23:47 Publikacja: 25.10.2024 14:38
Foto: Adobe Stock
Sprawa bezprawnego wykorzystywania wizerunku dr. Michała Sutkowskiego (a także prof. Michała Zembali) do internetowej reklamy specyfików nieznanego pochodzenia, miała swój początek w ubiegłym roku. Autorytetem pierwszego z medyków posłużono się przy promocji preparatów kardiologicznych i tych zwalczających pasożyty – w zmyślonym wywiadzie miał on zachwalać ich działanie. Postępowanie w tej sprawie prowadzi Prokuratura Rejonowa dla Warszawy-Mokotowa.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Medyk, którego wizerunek wbrew prawu i jego woli wykorzystano do promocji preparatów, może mówić o zniesławieniu.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Właściciel auta ma obowiązek odprowadzenia abonamentu RTV za znajdujący się w nim odbiornik radiowy. W przeciwny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas