Aktualizacja: 01.05.2025 16:24 Publikacja: 25.10.2024 14:38
Foto: Adobe Stock
Sprawa bezprawnego wykorzystywania wizerunku dr. Michała Sutkowskiego (a także prof. Michała Zembali) do internetowej reklamy specyfików nieznanego pochodzenia, miała swój początek w ubiegłym roku. Autorytetem pierwszego z medyków posłużono się przy promocji preparatów kardiologicznych i tych zwalczających pasożyty – w zmyślonym wywiadzie miał on zachwalać ich działanie. Postępowanie w tej sprawie prowadzi Prokuratura Rejonowa dla Warszawy-Mokotowa.
Medyk, którego wizerunek wbrew prawu i jego woli wykorzystano do promocji preparatów, może mówić o zniesławieniu.
Sędzia nie może być wyłączony od rozpoznania sprawy tylko dlatego, że został nominowany z rekomendacji organu n...
Sąd Najwyższy czeka rewolucja. Mniej izb, zmiana wyboru pierwszego prezesa czy okrojenie uprawnień prezydenta to...
Już niedługo absolwenci szkół średnich przystąpią do egzaminów maturalnych. Jakie warunki muszą spełnić, żeby zd...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas