Reklama
Rozwiń

Sztuczna inteligencja wykorzystując lekarzy manipuluje konsumentami

Medyk, którego wizerunek wbrew prawu i jego woli wykorzystano do promocji preparatów, może mówić o zniesławieniu.

Publikacja: 22.11.2023 03:00

Sztuczna inteligencja wykorzystując lekarzy manipuluje konsumentami

Foto: Adobe Stock

Ofiarą takich działań padli m.in. prof. Michał Zembala i dr Michał Sutkowski. W reklamach zamieszczanych w internecie wykorzystane zostały wizerunki obu – zdjęcia ich twarzy lub kadry pochodzące z autentycznych wywiadów telewizyjnych w dużych stacjach.

Znany lekarz (nie)poleca

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono