Reklama
Rozwiń
Reklama

Kryzys polityczny może zachwiać rządowym programem budowy dróg

Ewentualny chaos w kręgach koalicji może opóźnić realizację kluczowych programów inwestycyjnych, w tym związanych z sektorem drogowym, który odpowiada za około 1/5 zamówień na polskim rynku budowlanym – ostrzega Polski Związek Pracodawców Budownictwa

Publikacja: 06.06.2025 04:13

W 2025 roku do ruchu zostanie włączonych blisko 400 km szybkich dróg krajowych, w porównaniu ze 156

W 2025 roku do ruchu zostanie włączonych blisko 400 km szybkich dróg krajowych, w porównaniu ze 156 km w 2024 roku oraz 267 km w 2023 roku. Fot. AdobeStock

Foto: OkiDokiBot AI Art Generator

Budowa szybkich dróg coraz bardziej się rozkręca. W 2025 roku do ruchu zostanie włączonych blisko 400 km, w porównaniu ze 156 km w 2024 roku oraz 267 km w 2023 roku. Od stycznia tego roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała już osiem umów na odcinki o łącznej długości ponad 57 km i wartości blisko 1,8 mld zł. Obecnie w przetargach jest 31 odcinków liczących przeszło 317 km, a w całym roku mają być ogłoszone postępowania na budowę co najmniej 330 km.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Budownictwo
Coś drgnęło? Solidne dane GUS o produkcji budowlano-montażowej we wrześniu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Budownictwo
Polacy chcą usług remontowych. Brakuje fachowców
Budownictwo
Spadek liczby mieszkań oddanych do użytku. Nowe dane GUS
Budownictwo
Budimex zawalczy o wzrost przychodów, kluczem trzymanie dobrej rentowności
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Budownictwo
Artur Popko, prezes Budimeksu: Ciemne chmury nad rynkiem budowlanym. Branża apeluje
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama