Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.03.2018 16:31 Publikacja: 25.03.2018 16:31
Foto: AdobeStock
Decyzja władz stolicy Chin jest ważnym krokiem w dążeniu tego kraju do wypracowania sobie istotnej pozycji w światowym wyścigu na pojazdy autonomiczne, gdy po tragicznym wypadku w Tempe (Arizona) najważniejsze stały się przepisy. Producenci muszą tym bardziej udowodnić, że ich czujniki i oprogramowania są bezpieczne.
Władze Pekinu zezwoliły chińskiej wersji Google'a, Baidu na przeprowadzenie tych próbnych jazd na 33 ulicach o łącznej długości 105 km w mniej zaludnionych podmiejskich dzielnicach. Baidu przoduje w chińskich pracach nad technologią autonomicznej jazdy, a Pekin chce dotrzymać kroku firmie Waymo z grupy Alphabet oraz Tesli. Ma własny projekt o nazwie Apollo. „Uważamy, że dzięki wspierającej polityce Pekin stanie się coraz ważniejszym ośrodkiem sektora autonomicznej jazdy" — oświadczył wicerszef Baidu, Zhao Cheng.
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Na przełomie czerwca i lipca będziemy gotowi z rekomendacją wyboru zagranicznego partnera strategicznego w zakre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas