Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.04.2018 21:21 Publikacja: 11.04.2018 21:21
Foto: materiały prasowe
Famur przeanalizował zagraniczne rynki i ma gotową listę potencjalnych partnerów, z którymi chciałby tworzyć sojusze, by razem walczyć o klientów. – Interesują nas firmy z zapleczem serwisowym, które już funkcjonują na danym obszarze, mają mocną pozycję i szeroką bazę klientów. Poszukujemy rozwiązań opartych na strategii „win-win", w której każda ze stron korzysta z takiej współpracy – przekonuje Mirosław Bendzera, prezes Famuru. Zaznacza, że spółka ma do zaoferowania potencjalnym partnerom pełne portfolio zaawansowanych technologicznie produktów. – Mam nadzieję, że przy publikacji strategii w III kwartale spółka będzie mogła pochwalić się pierwszymi pozytywnymi efektami tych rozmów – zapowiada.
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Po trzech dekadach działalności w Polsce fabryka jest wciąż jednym z kluczowych zakładów na krajowej i globalnej...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Reklama, dane i młodzi użytkownicy – Dominik Batorski, socjolog i data scientist, obnaża mechanizmy TikToka. I p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas