Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 31.03.2019 21:00 Publikacja: 31.03.2019 21:00
Foto: 123RF
Z badania Kantar wynika, że Polacy mieli kontakt z informacjami od dostawców usług, które mogą wprowadzać klienta w błąd. Deklaruje tak 87 proc. badanych. 30 proc. z nich miało osobisty kontakt z tego rodzaju komunikatem, pozostali tylko o takiej sytuacji słyszeli. Zaledwie 13 proc. badanych nie dostrzega takiego problemu.
Z badania wynika również, że największa grupa respondentów weryfikacji nierzetelnej informacji dokonywała najczęściej po przeczytaniu regulaminu lub podczas zakupu usługi. Często dopiero wtedy okazywało się, że cena jest wyższa niż w reklamie, co stawia pod znakiem zapytania wartość i rzetelność całego przekazu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Unia Europejska nałożyła na Google karę w wysokości 2,95 miliarda euro za faworyzowanie własnych usług reklamowy...
Prezydent Donald Trump zamierza na nowo zreinterpretować 38-letni traktat o kontroli zbrojeń, aby umożliwić sprz...
Od dziś Canal+ Polska, jeden z największych dostawców płatnej telewizji w naszym kraju, ma w ofercie także przew...
Polska armia wstrzymuje wielkie zakupy, Sberbank ostrzega przed recesją w Rosji, a Donald Trump walczy o swoje c...
Największa krajowa spółka informatyczna miała udane pierwsze półrocze. Drugie też zapowiada się dobrze. Wsparcie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas