Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.03.2020 13:04 Publikacja: 25.03.2020 13:04
Foto: www.nike.com
Nike opublikował zaskakująco dobre wyniki za ostatni kwartał (zakończony 29 lutego 2020 roku), na który przypadł wybuch epidemii koronawirusa. Mimo że firma w tym czasie musiała zamknąć wiele swoich stacjonarnych sklepów, szczególnie w Chinach, to jej sprzedaż przebiła oczekiwania analityków. Jak to się stało?
Zasługą są wzmożone zakupy obuwia w sieci. Jak podał Nike, jego sprzedaż internetowa na całym świecie zwiększyła się w ostatnim kwartale aż o 36 proc. Największy wzrost firma odnotowała w Północnej Ameryce, ale spory był też w Chinach i Europie. Przychody dzięki temu urosły o 5 proc. do 10,1 mld dol. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. To przebiło oczekiwania analityków, którzy prognozowali, że sprzedaż wyniesie 9,8 mld dol. - podaje CNBC.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas