Carrefour Mova, nowy wirtualny operator komórkowy

Carrefour Polska, który od jutra rozpocznie działalność jako wirtualny operator telefonii mobilnej MVNO, chce do końca tego roku zdobyć kilkadziesiąt tysięcy, a w ciągu 12 miesięcy - ponad sto tysięcy klientów, wynika z wypowiedzi prezesa Gillesa Roudy.

Aktualizacja: 08.04.2008 17:08 Publikacja: 08.04.2008 16:36

"Carrefour Mova" będzie działać w oparciu o infrastrukturę Polkomtela.

- Nie mamy precyzyjnego celu jeśli chodzi o liczbę klientów, bo najważniejszy jest dla nas sprawny technicznie start usługi - powiedział prezes Carrefour Polska. Zaznaczył jednak, że chciałby zdobyć dla sieci kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca tego roku, a w ciągu roku świadczenia usługi przekroczyć liczbę stu tysięcy klientów.

Carrefour działa już jako MVNO we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Belgii. Startery "Carrefour Mova" będą sprzedawane w sieci sklepów Carrefoura.

- Docelowo będą to wszystkie nasze sklepy - powiedział Roudy. W nowej sieci minuta połączenia do wszystkich sieci będzie kosztowała 49 groszy, a sms - 20 groszy. Starter będzie kosztował 9,99 zł.

W ramach promocji klienci Carrefoura otrzymają darmową minutę do wykorzystania w sieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10 złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. Kartę można będzie doładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lub resztę z zakupów. Doładowania można będzie też kupić przez internet, w sieciach "Kolporter" oraz systemie "moje doładowania". Na doładowania można będzie też wymienić punkty z programu lojalnościowego "Rodzinka".

Roudy zapowiedział, że w najbliższych miesiącach Carrefour będzie wprowadzać kolejne usługi dodatkowe. Obecnie firma skoncentruje się na wprowadzaniu sprzedaży zakładów "lotto" do kolejnych sklepów.

"Carrefour Mova" będzie działać w oparciu o infrastrukturę Polkomtela.

- Nie mamy precyzyjnego celu jeśli chodzi o liczbę klientów, bo najważniejszy jest dla nas sprawny technicznie start usługi - powiedział prezes Carrefour Polska. Zaznaczył jednak, że chciałby zdobyć dla sieci kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca tego roku, a w ciągu roku świadczenia usługi przekroczyć liczbę stu tysięcy klientów.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej