Chodzi o Kopex, Famur, TDJ Investment (akcjonariusz Famuru) oraz eksportera węgla - państwowy Węglokoks.
Remag to rentowne przedsiębiorstwo. W 2008 roku zysk netto producenta kombajnów chodnikowych wyniósł ponad 20 mln zł.
Aktualizacja: 21.01.2010 12:32 Publikacja: 21.01.2010 12:32
Chodzi o Kopex, Famur, TDJ Investment (akcjonariusz Famuru) oraz eksportera węgla - państwowy Węglokoks.
Remag to rentowne przedsiębiorstwo. W 2008 roku zysk netto producenta kombajnów chodnikowych wyniósł ponad 20 mln zł.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Najwięksi krajowi producenci maszyn górniczych rysują wspólną strategię.
Katowiccy producenci maszyn górniczych przeżywają trudny okres. Pomimo głośnych zapowiedzi o ekspansji na razie wejście na nowe rynki pozostaje w sferze planów.
Kopex podpisał umowy na rynku rosyjskim. Wartość kontraktów to ponad 113 mln zł.
Wejście na nowe rynki to okazja do zwiększenia przychodów. Ucierpiały one wskutek zmniejszenia inwestycji polskich kopalń.
Problemy rodzimych kopalń pogrążają nie tylko ich zarządy czy Skarb Państwa, ale też wyniki producentów maszyn, urządzeń oraz usługodawców tego sektora.
Rynek obawia się, ?że problemy z zadłużeniem kraju mogą się przyczynić ?do opóźnień w zapłatach ?za realizację kontraktów.
Choć spółka ma już trzeci zagraniczny kontrakt w tym roku, to wynik netto może być nawet o 43 proc. gorszy niż w 2013 r.
Polscy przedsiębiorcy są religijni, nawet jeśli niewielu publicznie deklaruje wyznawane wartości.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas