Louis Vuitton po raz kolejny zaprasza do podróży – marka znana jest z różnego typu akcesoriów, ale wciąż podkreśla swoje pochodzenie i rodowód. Gdy jej założyciel startował w 1854 r. z biznesem, zaczynał od kufrów podróżnych i długo firma była kojarzona właśnie z tego typu asortymentem.
Wszelkiej maści torebki, które są obecnie jej znakiem rozpoznawczym, zawojowały rynek światowy na dobrą sprawę dopiero kilka dekad temu.
Aby hasło było szczególnie nośne, trzeba jednak do kampanii zaangażować kogoś sławnego, dlatego w obecnej odsłonie kampanii biorą udział piosenkarz i aktor Dawid Bowie oraz amerykańska modelka Arizona Muse, która mimo skończenia ledwie 25 lat ma już na koncie udział w kampaniach takich potęg jak Fendi, Prada czy Saint Laurent. Zdążyła zostać matką i nawet na czas ciąży nie przerwała pracy. Film oraz zdjęcia promocyjne zostały zrobione w Wenecji.
Kampania startuje na początku listopada – obejmie telewizję i prasę, ale również kina. Powstała też specjalna aplikacja. Najwidoczniej nawet nobliwe marki podążają za najnowszymi trendami i szukają dotarcia do potencjalnych konsumentów, którzy najczęściej komunikują się ze światem za pomocą smartfona.
Gorbaczow i kufer
Nowa odsłona reklamowa to kolejny etap trwającej od lat kampanii marki, w której udział wzięły zarówno słynne modelki i aktorki, jak i osoby, które nie kojarzą się z reklamowaniem czegokolwiek.