Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 01:57 Publikacja: 15.10.2024 05:30
Paweł Szataniak, prezes Grupy Wielton
Foto: Wielton
Kryzys w branży przewozowej w Europie wywołał ostre cięcia w inwestycjach firm transportowych, co spowodowało załamanie popytu na rynku naczep i przyczep, uderzając m.in. w Grupę Wielton, trzeciego największego producenta w Europie. Do tego nasiliła się presja cenowa ze strony konkurentów. Nie pomagał też silny złoty. W takich warunkach realizacja ambitnych celów zawartych w strategii Wieltonu, ogłoszonej przed niespełna rokiem, stanęła pod dużym znakiem zapytania.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas