Reklama

Wielton będzie musiał zrewidować swoją strategię

Nie minął rok od ogłoszenia nowej strategii grupy na lata 2023–2027, a w obliczu znaczącego pogorszenia sytuacji rynkowej wymaga ona już aktualizacji.

Publikacja: 15.10.2024 05:30

Paweł Szataniak, prezes Grupy Wielton

Paweł Szataniak, prezes Grupy Wielton

Foto: Wielton

Kryzys w branży przewozowej w Europie wywołał ostre cięcia w inwestycjach firm transportowych, co spowodowało załamanie popytu na rynku naczep i przyczep, uderzając m.in. w Grupę Wielton, trzeciego największego producenta w Europie. Do tego nasiliła się presja cenowa ze strony konkurentów. Nie pomagał też silny złoty. W takich warunkach realizacja ambitnych celów zawartych w strategii Wieltonu, ogłoszonej przed niespełna rokiem, stanęła pod dużym znakiem zapytania.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama