Sztuczna inteligencja? Polskie firmy: Na razie podziękujemy

Niemal połowa polskich firm uważa, że rozwiązania oparte na AI nie wpływają w odczuwalnych sposób na ich wyniki. Nie widzą w niej szansy na swój rozwój. Tylko co piąta uważa AI za pomocną w przetrwaniu w swojej branży.

Publikacja: 26.09.2024 15:39

Sztuczna inteligencja? Polskie firmy: Na razie podziękujemy

Foto: AdobeStock

Taki odbiegający od powszechnej narracji obraz podejścia polskich firm do sztucznej inteligencji (AI) maluje raport ID Logistics z badań przeprowadzonych na kilkuset polskich firmach, głównie z branży handlowej, FMCG oraz mody i urody.

AI niekoniecznie dla polskich firm

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Jak mocno cła uderzą w Polskę? UE gotowa na starcie handlowe z USA. Przyjaźń Rosji i Chin
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biznes
Cła zaczną dusić globalny rynek aut
Biznes
Maciej Miłosz: Skąd wziąć więcej pieniędzy na wojsko
Biznes
Donald Trump walczy z botami używanymi do zawyżania cen biletów na koncerty
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
ORŁY ESG „RZECZPOSPOLITEJ”
Rzeczpospolita po raz trzeci przyzna Orły ESG
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście