Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja? Polskie firmy: Na razie podziękujemy

Niemal połowa polskich firm uważa, że rozwiązania oparte na AI nie wpływają w odczuwalnych sposób na ich wyniki. Nie widzą w niej szansy na swój rozwój. Tylko co piąta uważa AI za pomocną w przetrwaniu w swojej branży.

Publikacja: 26.09.2024 15:39

Sztuczna inteligencja? Polskie firmy: Na razie podziękujemy

Foto: AdobeStock

Taki odbiegający od powszechnej narracji obraz podejścia polskich firm do sztucznej inteligencji (AI) maluje raport ID Logistics z badań przeprowadzonych na kilkuset polskich firmach, głównie z branży handlowej, FMCG oraz mody i urody.

AI niekoniecznie dla polskich firm

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama