Reklama

Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Za sprawą AI wszyscy wchodzimy w nową erę

O 25 latach rozwoju i wyzwaniach rynku reklamy internetowej w Polsce w erze sztucznej inteligencji mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Publikacja: 20.05.2024 04:30

Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska

Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska

Foto: materiały prasowe

IAB Polska powstała w 1999 roku z misją popularyzacji rozwoju rynku internetowego. Również dziś można taki cel znaleźć na stronie internetowej waszej organizacji. Czy internet nadal potrzebuje reklamy?

Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Dzisiaj internet nie potrzebuje już popularyzacji, bo wszyscy wiemy czym jest i korzystamy z jego dobrodziejstw. Natomiast nadal stoją przed nim wyzwania, choć oczywiście inne niż 25 lat temu. Od tamtej pory zyskaliśmy niemal nieograniczony dostęp do informacji, nową formę komunikacji, powstało też mnóstwo rozwiązań, serwisów, nowych usług i produktów. Przykładem może być sztuczna inteligencja (ang. AI - red.), o której w ostatnim czasie jest głośno, a jest to właśnie jedno z narzędzi, które jest dla nas dostępne dzięki internetowi.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama