Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 12:07 Publikacja: 14.02.2022 19:51
Foto: Fot. Bloomberg
Koncern zależy w dużym stopniu od rosyjskiego dostawcy tego lekkiego, ale bardzo odpornego metalu, VSMPO-AVISMA. Od 2014 r., gdy wobec Rosji użyto sankcji za agresję na Ukrainie, Boeing zróżnicował swój łańcuch dostaw, mimo że wówczas tytan nie był bezpośrednio na celowniku. — Teraz mamy bardzo zróżnicowane dostawy. To pozwala nam pracować w razie zakłóceń dostaw tytanu — powiedział dziennikarzom przed otwarciem salonu lotniczego.
Zaopatrzenie w ten metal okazało się łatwiejsze, bo powstaje znacznie mniej samolotów na skutek pandemii i problemów technicznych z B787 w przypadku Boeinga, co pozwoliło mu zgromadzić rezerwy. Co się tyczy dreamlinerów, Deal powtórzył, że koncern nie ustalił sobie terminu wznowienia ich dostaw i prowadzi z klientami rozmowy o statusie tych samolotów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szwecja zgłosiła kandydaturę Jespera Brodina, byłego prezesa meblowego giganta IKEA, na stanowisko komisarza ONZ...
W Egipcie podpisano porozumienie pokojowe kończące konflikt w Strefie Gazy. Apple uruchamia elektrownię wiatrową...
Uczestnicy debaty zgodnie ostrzegali przed nieproporcjonalnym charakterem nowelizacji ustawy o krajowym systemie...
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas