Aktualizacja: 25.09.2016 20:36 Publikacja: 25.09.2016 20:36
Foto: 123RF
Nowo powstała sieć będzie oferować ponad 5,7 tys. hoteli z 1,1 mln pokoi. Działają one pod 30 markami o średnim i luksusowym standardzie w ponad 110 krajach. To m.in. obiekty Bulgari Hotels and Resorts, The Ritz-Carlton, St. Regis, The Luxury Collection, Westin, Le Méridien i Sheraton.
W marcu Starwood stał się pierwszą amerykańską siecią, która po 50 latach nieobecności weszła na Kubę. Z kolei w Azji i na Środkowym Wschodzie sieć Marriotta dzięki transakcji się podwoiła. Przewiduje się, że koszt połączenia obu spółek sięgnie 140 mln dol. Za przejęcie Starwooda Marriott zdecydował się zapłacić 14,4 mld dol.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas