Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2016 11:08 Publikacja: 09.11.2016 11:08
Foto: Wikimedia
Ferrari wyodrębniona na początku roku z grupy Fiata Chryslera miała wykazać się zwiększonym zyskiem bez pomocy firmy matki. Jej szef Sergio Marchionne obiecywał, że uczyni z niej firmę oferującą artykuły luksusowe, nie tylko samochody, ale teraz zmienił zdanie i ogłosił, że będą liczyć się przede wszystkim samochody.
Firma zapowiadała, że w tym roku wypuści ok. 8 tys. samochodów i stopniowo zwiększy ich produkcję do 9 tys. w 2019 r. Nie robiła żadnych obietnic w dalszym okresie, aby chronić wyłączność marki, a także aby chronić ją zgodnie przepisami, które zwalniają ją z przestrzegania norm spalania paliwa i emisji spalin, o ile będzie sprzedawać mniej nić 10 tys. sztuk rocznie.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas