Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.07.2017 10:01 Publikacja: 30.07.2017 09:39
Foto: 123RF
Po ujawnieniu Dieselgate w Volkswagenie we wrześniu 2015 zaczęto zwracać większą uwagę na emisje przez silniki wysokoprężne tlenków azotu, powodujących choroby układu oddechowego u ludzi. W dwa miesiące po ujawnieniu skandalu grupa walcząca o środowisko DUH wystąpiła do sądu z wnioskiem o zakazanie wjazdu diesli do tego miasta, będącego siedzibą Porsche, Mercedesa-Benza i Boscha.
Władze Stuttgartu zapowiedziały, że zakażą wjazdu do miasta w dniach o wysokim stopniu skażenia, jeśli te pojazdy nie będą spełniać najnowszych norm emisji spalin. Z kolei firmy samochodowe, które dużo zainwestowały w technologię diesli, emitujących mniej CO2 zaproponowały unowocześnienie oprogramowania kontrolującego pracę silnika w starszych wersjach pojazdów, aby emitowały mniej spalin.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas