Reklama
Rozwiń
Reklama

Covid nie zatrzymał polskiego Airbusa

Pandemia łagodniej potraktowała zakłady lotniczego giganta z Okęcia tylko dzięki zamówieniom wojskowym.

Aktualizacja: 06.12.2021 20:24 Publikacja: 06.12.2021 20:24

Centrum serwisowe samolotów C 295 na warszawskim Okęciu.

Centrum serwisowe samolotów C 295 na warszawskim Okęciu.

Foto: materiały prasowe

To proste – mimo zarazy sprawność bojową swych podstawowych transportowych maszyn musiały utrzymać Siły Powietrzne RP, ale też czeskie i Kazachstanu.

Transportowce C 295 to najbardziej zapracowane samoloty w polskim lotnictwie bojowym, angażowane także we wszystkie zagraniczne misje, ale też operacje humanitarne i medyczne, takie jak akcja „Serce", czyli przewóz na terenie kraju organów do przeszczepu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama