Aktualizacja: 10.08.2018 15:47 Publikacja: 10.08.2018 15:47
Tam również wymieniają dowody, rejestrują firmy czy składają dokumenty niezbędne do zameldowania. Nie zawsze jest to łatwe, chociażby ze względu na różne lokalizacje miejskich jednostek organizacyjnych, szczególnie w dużych ośrodkach.
Samorządy od lat dwoją się i troją, aby sprostać oczekiwaniom klientów, tak w dostarczeniu kompleksowej informacji, jak również bieżącej obsługi. Zachęcają również mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych i podejmowaniu decyzji, co buduje ich pozytywny wizerunek. Dlatego coraz więcej samorządów tworzy narzędzia, dzięki którym mieszkańcy mają wygodny kontakt z urzędem. Nie ograniczają się do uruchamiania przyjaznych infolinii, tylko wykorzystując systemy i zgromadzone w nich dane, budują uniwersalne platformy kontaktu.
Nieprzyjazna polityka zagraniczna Donalda Trumpa powoduje coraz większy odpływ międzynarodowych turystów z USA....
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas