Sprzedającym był bmp Media Investors – podmiot z grupy bmp dedykowany do inwestycji w sektorze mediów i technologii. Transakcja, na co liczą jej pomysłodawcy, ma być „pierwszym krokiem w procesie budowania znaczącej grupy kapitałowej na polskim rynku internetowym”.
[link=http://www.sklepyFirmowe.pl" target="_blank]SklepyFirmowe.pl[/link], oferują kompleksowe oprogramowanie dla sklepów internetowych. Prowadzą również pasaż handlowy [link=http://www.bazarek.pl" target="_blank]Bazarek.pl[/link]. [link=http://www.nokaut.pl" target="_blank]Nokaut.pl[/link] (jedna z wiodących w Polsce porównywarek cen) i SklepyFirmowe.pl współpracują łącznie z ponad 2,6 tys. sprzedawców internetowych. W lipcu stronę Nokaut.pl odwiedziło ponad 2,54 mln użytkowników. W tym samym czasie SklepyFirmowe.pl odnotowały ponad 900 tys. odwiedzin, z czego ponad 2/3 należało do pasażu handlowego Bazarek.pl.
Jak zapewniają przedstawiciele Nokaut.pl i SklepyFirmowe.pl, zmiany w akcjonariacie mają szybko przynieść efekty synergii, z których korzyści czerpać będą klienci obu platform. Na razie jednak nie chcą ujawniać szczegółów dotyczących planowanych zmian.