Do ekspansji na polskim rynku energetyków wartym ponad 700 mln zł przygotowuje się warszawska spółka Las Vegas Power Energy Drink, właściciel marki Las Vegas. Jej dystrybucję rozpoczęła w I kwartale.
Obecnie sprzedaje napój w województwach mazowieckim, śląskim, małopolskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, świętokrzyskim i zachodniopomorskim. W najbliższym czasie dołączy do nich Podkarpacie.
W firmie, która wabi konsumentów m.in. wycieczką do Las Vegas, usłyszeliśmy, że chciałaby się zbliżyć do Tigera firmy FoodCare i Red Bulla, dwóch czołowych marek energetyków w Polsce. Ich łączne udziały wynoszą ok. 60 proc.
Las Vegas nie jest jedyną marką, która w ostatnim czasie rozpoczęła walkę o polski rynek napojów pobudzających. W lipcu markę Adrenaline Mountain Dew wprowadził koncern PepsiCo.
W Polsce przybywa napojów energetycznych, mimo że tempo, w jakim rośnie ich sprzedaż, wyhamowało. Według firmy Nielsen w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy roku kupiliśmy ich o 1 proc. mniej niż rok temu. Wartość rynku urosła w tym czasie o 7 proc. Do 2009 r. popyt na energetyki rósł o kilkadziesiąt procent rocznie.