Aktualizacja: 20.03.2019 18:13 Publikacja: 20.03.2019 17:15
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Porządek najbliższych obrad Parlamentu Europejskiego wskazuje, że w następną środę eurodeputowani zajmą się trzema propozycjami zmian w unijnych przepisach dotyczących kierowców jeżdżących w transporcie międzynarodowym. Dwa sprawozdania autorstwa Merji Kyllönen i Wima van de Campa zostały już odrzucone przez komisję transportu i turystyki. Na stole została najdalej idąca propozycja Ismaila Ertuga, by pojazdy wykorzystywane do transportu międzynarodowego raz na cztery tygodnie obowiązkowo wykonywały co najmniej jeden załadunek lub jeden rozładunek towarów w państwie członkowskim prowadzenia przedsiębiorstwa. Te rozwiązania mocno uderzą w polskich przedsiębiorców, którzy wyspecjalizowali się w przewozach kabotażowych między państwami UE.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas