– W styczniu zakładaliśmy, że osiągniemy w tym roku około 650 mln zł, następnie podnieśliśmy prognozę do 820 mln zł. Dziś uważamy, że wynik ten może przekroczyć 900 mln zł – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare. – W ciągu niemal pięciu miesięcy tego roku nasza sprzedaż urosła bowiem o 75 procent.
Motorem sprzedaży spółki jest marka Frugo, którą odkupiła w ubiegłym roku i reaktywowała dziesięć miesięcy temu.
– W tym czasie sprzedaliśmy 180 mln butelek Frugo, które jest już najpopularniejszym napojem sprzedawanym w Polsce w szklanym opakowaniu. Obecnie smaki Frugo zajmują pierwsze osiem miejsc w tej kategorii według firmy badawczej Nielsen, deklasując konkurencję – wyjaśnia Włodarski.
Właściciel FoodCare dodaje, że firma rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną „Charaktery Frugo". – Posiadamy na nią wyłączną licencję, a została skopiowana przez firmę Maspex – oburza się Włodarski. – To skandal!
Chodzi o kampanię należącej do Maspeksu marki Life. Ten jest zaskoczony zarzutami FoodCare i zaznacza, że z kampanią swojego produktu wystartował wcześniej niż rywal.