Jose Mourinho twarzą 4Move

Słynny trener piłkarskiej drużyny Chelsea został twarzą napoju firmy FoodCare.

Aktualizacja: 04.02.2015 07:38 Publikacja: 04.02.2015 01:55

Wizerunek Jose Mourinho pojawi się na butelkach polskiego napoju 4Move

Wizerunek Jose Mourinho pojawi się na butelkach polskiego napoju 4Move

Foto: AFP, Glyn Kirk

– Na Jose Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma nasza marka 4Move – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.

Wartość kilkuletniej umowy z trenerem o przydomku „The Special One" – który od 2013 r. trenuje drużynę FC Chelsea – owiana jest tajemnicą. Kontrakt zakłada m.in., że jego twarz pojawi się na etykietach najnowszej linii napojów izotonicznych 4Move. Wizerunek Mourinho wykorzystany zostanie także w kampaniach promocyjnych i akcjach dla konsumentów.

Pozostało 91% artykułu

Twoje źródło rzetelnych informacji w czasie wyborów.

Relacje na żywo, analizy, cotygodniowe sondaże oraz komentarze.

Dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Przemysł spożywczy
Mleczarze Polski i Ukrainy chcą handlu bez ograniczeń politycznych
Materiał Promocyjny
Zrównoważony transport miejski w Polsce Wschodniej: program Fundusze Europejskie
Przemysł spożywczy
Karolina Zajezierska: Chleb nie potanieje, ale możliwa stabilizacja cen
Przemysł spożywczy
Jedyny majonez z takim świętem. Dzień najsłynniejszego polskiego majonezu
Przemysł spożywczy
Danone inwestuje 230 mln zł w zakład produkcyjny w Opolu
Materiał Promocyjny
Politechnika Śląska uruchamia sieć kampusową 5G
Przemysł spożywczy
Nowy, tajemniczy smak Coca-Coli. Stworzyła go sztuczna inteligencja
Przemysł spożywczy
Rewolucja w McDonald’s: koniec samoobsługowych automatów z napojami