Reklama
Rozwiń
Reklama

Jose Mourinho twarzą 4Move

Słynny trener piłkarskiej drużyny Chelsea został twarzą napoju firmy FoodCare.

Aktualizacja: 04.02.2015 07:38 Publikacja: 04.02.2015 01:55

Wizerunek Jose Mourinho pojawi się na butelkach polskiego napoju 4Move

Wizerunek Jose Mourinho pojawi się na butelkach polskiego napoju 4Move

Foto: AFP, Glyn Kirk

– Na Jose Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma nasza marka 4Move – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.

Wartość kilkuletniej umowy z trenerem o przydomku „The Special One" – który od 2013 r. trenuje drużynę FC Chelsea – owiana jest tajemnicą. Kontrakt zakłada m.in., że jego twarz pojawi się na etykietach najnowszej linii napojów izotonicznych 4Move. Wizerunek Mourinho wykorzystany zostanie także w kampaniach promocyjnych i akcjach dla konsumentów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Stock Spirits Group ma nowego szefa. Kto pokieruje znanym producentem alkoholi?
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama