Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.05.2015 13:44 Publikacja: 21.05.2015 13:44
Foto: 123rf.com
Niespełna 51 zł wydał przeciętny Polak na napoje funkcjonalne, czyli z dodatkami witamin, ziół czy minerałów w 2014 roku – podaje firma badawcza Euromonitor International. W przeliczeniu na euro, dało nam to dopiero 20 miejsce w Europie.
- Polski rynek napojów funkcjonalnych jest bardzo opóźniony w porównaniu do rynków rozwiniętych. Wyprzedają nas nawet nasi południowi sąsiedzi - mówi „Rzeczpospolitej" Adam Bogacz, prezes firmy AKB Consulting, zajmującej się rynkiem napojów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Snapchat, Dualingo, Roblox, Tidal, Amazon, Zoom czy Fortnite - to tylko część aplikacji, których niedziałanie uż...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Listopadowe wieczory stają się coraz dłuższe, a w powietrzu unosi się specyficzna ekscytacja, która zwiastuje na...
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
Miniony tydzień przyniósł liczne zmiany we władzach spółek z grupy Polsatu. Stanowiska tracił założyciel i jego...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas