Wprowadzenie do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka nowoczesnego telefonu DuoSmart polskiej marki myPhone okazało się strzałem w dziesiątkę.
– Pierwszy w naszej ofercie smartfon kupiło od poniedziałku, gdy ruszyła sprzedaż, już kilka tysięcy klientów – zdradza „Rz" Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins.
Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne, grupy, do której należy myPhone, sądzi, że firmie do końca roku uda się sprzedać w sumie ponad 20 tys. takich urządzeń. W spółce o popyt się nie martwią.
– Już dziś przewyższa on nasze możliwości produkcyjne – wyjaśnia Radosław Trzeba, wiceprezes myPhone.
Eksperci podkreślają, że oferta Biedronki jest bardzo atrakcyjna. Za 459 zł otrzymujemy telefon napędzany dwurdzeniowym układem MediaTek, z 4,3-calowym wyświetlaczem z powłoką GorillaGlass i 8-megapikselowy aparat.