USA: wielkie fast foody na cenzurowanym

Amerykanie nie pozostawiają suchej nitki na swoich sieciach restauracji z fast foodem.

Publikacja: 04.07.2014 17:06

Z najnowszych badań prestiżowego magazynu konsumenckiego Consumer Reports wynika, że McDonald's, Taco Bell i KFC znajdują się na dole rankingu uwzględniającego takie czynniki jak jakość dań, ich wartość oraz poziom usług.

W czołówkach rankingów znajdują się sieci lokalne oferujące – zdaniem klientów – zdrowsze i smaczniejsze potrawy, choć niekoniecznie z aniższą cenę. Najbardziej dostało się McDonaldsowi – hamburgery tej sieci zostały ocenione jako najmniej smaczne w grupie wszystkich fast foodów.

Niskie ceny już nie wystarczą: amerykańscy konsumenci coraz częściej domagają się lepszej żywności – twierdzą autorzy badań, które objęły aż 32 tysiące osób. Szczególnie cenną grupą, która odwraca się się od wielkich sieci są młodzi dorośli ludzie do 35 roku życia.

- Wiele osób z tej grupy poszukuje miejsc ze smaczniejszym i lepszym jakościowo jedzeniem" – napisał Tod Marks, szef badań "Consumer Reports". Ta grupa osób woli jeść rzadziej poza domem, ale za to w lepszych miejscach. Według Marksa zmiana w zachowaniach konsumentów jest znacząca. W porównaniu z poprzednim badaniem z 2001 roku Amerykanie w dużo większym stopniu zwracają teraz uwagę na jakość serwowanych w sieciach posiłków.

W rankingu "Consumer Reports" czołowe miejsca w kategorii tradycyjnych amerykańskich fast foodów zajmują regionalne sieci restauracji, znane głównie w USA: The Habit Burger Grill, In-N-Out Burger, Five Guy Burgers oraz Smashburgers.

Za najmniej zdrowe sieci konsumenci uznali natomiast White Castle, pizzerie Little Caesars oraz Five Guys Burgers. Wśród sieci serwujących kurczaki KFC pozostaje w tyle za bardziej lokalnymi Chick-fil-A oraz El Pollo Loco. Natomiast w sektorze "kanapkowym" przodują Portillo's Hot Dogs, Firehouse Subs oraz Schlotzsky's. Stawkę zamykają dwie wielkie sieci: Subway oraz Au Bon Pain.

Z najnowszych badań prestiżowego magazynu konsumenckiego Consumer Reports wynika, że McDonald's, Taco Bell i KFC znajdują się na dole rankingu uwzględniającego takie czynniki jak jakość dań, ich wartość oraz poziom usług.

W czołówkach rankingów znajdują się sieci lokalne oferujące – zdaniem klientów – zdrowsze i smaczniejsze potrawy, choć niekoniecznie z aniższą cenę. Najbardziej dostało się McDonaldsowi – hamburgery tej sieci zostały ocenione jako najmniej smaczne w grupie wszystkich fast foodów.

Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca