Reklama
Rozwiń
Reklama

Pszczołka chce namiesza w polskim rynku słodyczy czekoladowych

Pszczółka należąca do Krajowej Spółki Cukrowej rzuca rękawicę producentom wyrobów czekoladowych. Zamierza walczyć nie tylko o udziały w rynku krajowym, ale i w eksporcie.

Aktualizacja: 05.05.2015 23:34 Publikacja: 05.05.2015 22:00

Latem 2015 roku Fabryka Cukierków Pszczółka rozpocznie budowę zakładu wyrobów czekoladowych w Lublin

Latem 2015 roku Fabryka Cukierków Pszczółka rozpocznie budowę zakładu wyrobów czekoladowych w Lublinie.

Foto: Bloomberg

Budowa lubelskiego zakładu wyrobów czekoladowych i karmelków Fabryki Cukierków Pszczółka za ponad 80 mln zł ma ruszyć najpóźniej w sierpniu tego roku. Zakład ma być gotowy na przełomie lat 2016/2017. Pracę znajdzie tam docelowo 450 osób, czyli ok. 330 więcej, niż dziś zatrudnia Pszczółka.

Wśród producentów słodyczy pojawiają się głosy, że inwestycja firmy należącej do Krajowej Spółki Cukrowej (KSC) – zwanego Polskim Cukrem lidera polskiego rynku słodkich kryształków – może namieszać w branży czekoladowej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama