Reklama

Pszczołka chce namiesza w polskim rynku słodyczy czekoladowych

Pszczółka należąca do Krajowej Spółki Cukrowej rzuca rękawicę producentom wyrobów czekoladowych. Zamierza walczyć nie tylko o udziały w rynku krajowym, ale i w eksporcie.

Aktualizacja: 05.05.2015 23:34 Publikacja: 05.05.2015 22:00

Latem 2015 roku Fabryka Cukierków Pszczółka rozpocznie budowę zakładu wyrobów czekoladowych w Lublin

Latem 2015 roku Fabryka Cukierków Pszczółka rozpocznie budowę zakładu wyrobów czekoladowych w Lublinie.

Foto: Bloomberg

Budowa lubelskiego zakładu wyrobów czekoladowych i karmelków Fabryki Cukierków Pszczółka za ponad 80 mln zł ma ruszyć najpóźniej w sierpniu tego roku. Zakład ma być gotowy na przełomie lat 2016/2017. Pracę znajdzie tam docelowo 450 osób, czyli ok. 330 więcej, niż dziś zatrudnia Pszczółka.

Wśród producentów słodyczy pojawiają się głosy, że inwestycja firmy należącej do Krajowej Spółki Cukrowej (KSC) – zwanego Polskim Cukrem lidera polskiego rynku słodkich kryształków – może namieszać w branży czekoladowej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama