Reklama

Na rynek wjeżdża DS

Prezes PSA/Peugeot Citroen Carlos Tavares, ma jasną wizję. Chce mieć trzy marki aut, każda z nich skierowane do konkretnego klienta.

Publikacja: 28.05.2015 14:06

Na rynek wjeżdża DS

Foto: Materiały Promocyjne

Citroen ma być nowoczesnym, napakowany technologiami i niedrogi, Peugeot - dla bardziej wymagających z zacięciem sportowym, co Tavares uwielbia, ale i wydaniem flotowym - jak model 508 ulubiony przez prezesów francuskich firm. I wreszcie DS - czyli marka premium, która ma stać się konkurencją dla niemieckiego Audi.

DS, który już doskonale sprzedaje się w Chinach dzięki wsparciu Dongfenga, został odświeżony jako auto marki premium 5 lat temu. Ale Carlosowi Tavaresowi, który jest szefem PSA od nieco ponad 2 lat nie podobał się nowy wizerunek marki. Wyraźnie wyciszył jej rozwój, by wystartować ponownie z oddzielną marką. Już nie jako Citroen, tylko niezależny DS produkt premium PSA stał się rok temu. Pomysł był taki, by powrócić do świetności marki z lat 1950 -1960.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Reklama
Reklama