Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.05.2015 14:06 Publikacja: 28.05.2015 14:06
Foto: Materiały Promocyjne
Citroen ma być nowoczesnym, napakowany technologiami i niedrogi, Peugeot - dla bardziej wymagających z zacięciem sportowym, co Tavares uwielbia, ale i wydaniem flotowym - jak model 508 ulubiony przez prezesów francuskich firm. I wreszcie DS - czyli marka premium, która ma stać się konkurencją dla niemieckiego Audi.
DS, który już doskonale sprzedaje się w Chinach dzięki wsparciu Dongfenga, został odświeżony jako auto marki premium 5 lat temu. Ale Carlosowi Tavaresowi, który jest szefem PSA od nieco ponad 2 lat nie podobał się nowy wizerunek marki. Wyraźnie wyciszył jej rozwój, by wystartować ponownie z oddzielną marką. Już nie jako Citroen, tylko niezależny DS produkt premium PSA stał się rok temu. Pomysł był taki, by powrócić do świetności marki z lat 1950 -1960.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas