Reklama

Na rynek wjeżdża DS

Prezes PSA/Peugeot Citroen Carlos Tavares, ma jasną wizję. Chce mieć trzy marki aut, każda z nich skierowane do konkretnego klienta.

Publikacja: 28.05.2015 14:06

Na rynek wjeżdża DS

Foto: Materiały Promocyjne

Citroen ma być nowoczesnym, napakowany technologiami i niedrogi, Peugeot - dla bardziej wymagających z zacięciem sportowym, co Tavares uwielbia, ale i wydaniem flotowym - jak model 508 ulubiony przez prezesów francuskich firm. I wreszcie DS - czyli marka premium, która ma stać się konkurencją dla niemieckiego Audi.

DS, który już doskonale sprzedaje się w Chinach dzięki wsparciu Dongfenga, został odświeżony jako auto marki premium 5 lat temu. Ale Carlosowi Tavaresowi, który jest szefem PSA od nieco ponad 2 lat nie podobał się nowy wizerunek marki. Wyraźnie wyciszył jej rozwój, by wystartować ponownie z oddzielną marką. Już nie jako Citroen, tylko niezależny DS produkt premium PSA stał się rok temu. Pomysł był taki, by powrócić do świetności marki z lat 1950 -1960.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama