Duże sieci stawiają teraz na małe sklepy

Potentaci w odpowiedzi na plany podatku obrotowego rozwijają nieduże placówki. Biedronka przerabia w ten sposób działające już sklepy.

Aktualizacja: 20.10.2015 10:09 Publikacja: 19.10.2015 22:00

Duże sieci stawiają teraz na małe sklepy

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Sieci zauważyły, że dla klientów nadal bardzo liczą się ceny, ale coraz bardziej oczekują oni, że sklepy powinny spełniać ich nowe oczekiwania. Szybko przybywa osób, które chcą tam kupić gorącą przekąskę, kawę, a nawet obiad do pracy. Chcą mieć wybór świeżych produktów, ale i oczekują takich usług, jak: doładowanie telefonu, płacenie domowych rachunków, wypłacanie gotówki.

Taka właśnie oferta zawiera się w określeniu convenience – najszybciej rosnącej części rynku handlowego. Symbolem tego sukcesu jest sieć Żabka. Szybko zaczęły powstawać kolejne, jak FreshMarket czy 1Minute, teraz w tę stronę idzie Biedronka.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku