Reklama

Lepsze informacje, wierniejsi pasażerowie

Linie lotnicze dążą do lepszego informowania pasażerów od chwili, gdy opuszczają swój dom, wychodząc poza zwykłe uprzedzanie o opóźnieniach, aby zmniejszyć ich stres i zyskać lojalność.

Publikacja: 24.10.2015 11:13

Branża ta musi oferować bardziej płynne podróże zwłaszcza, że liczba korzystających z samolotów ma w ciągu najbliższych 20 lat podwoić się wobec obecnego poziomu 3,5 mld rocznie — stwierdzili delegaci Światowego Sympozjum Pasażerskiego w Hamburgu.

Podróże lotnicze nigdy tak naprawdę nie są całkiem bez stresu, ale poprawienie przepływu informacji i zapewnienie automatycznego przerejestrowania (rebooking) może znacznie złagodzić frustracje, gdy dochodzi do niespodziewanych opóźnień. Informowanie pasażerów o wszystkim, do warunków bezpieczeństwa i czasie czekania na sprawdzenie dokumentów po przylocie przez urzędników imigracyjnych po opóźnienia w transporcie publicznym czy korkach ulicznych może także pomóc liniom lotniczym w zachowaniu dla siebie klientów na tym mocno konkurencyjnym rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama