Reklama

Lepsze informacje, wierniejsi pasażerowie

Linie lotnicze dążą do lepszego informowania pasażerów od chwili, gdy opuszczają swój dom, wychodząc poza zwykłe uprzedzanie o opóźnieniach, aby zmniejszyć ich stres i zyskać lojalność.

Publikacja: 24.10.2015 11:13

Branża ta musi oferować bardziej płynne podróże zwłaszcza, że liczba korzystających z samolotów ma w ciągu najbliższych 20 lat podwoić się wobec obecnego poziomu 3,5 mld rocznie — stwierdzili delegaci Światowego Sympozjum Pasażerskiego w Hamburgu.

Podróże lotnicze nigdy tak naprawdę nie są całkiem bez stresu, ale poprawienie przepływu informacji i zapewnienie automatycznego przerejestrowania (rebooking) może znacznie złagodzić frustracje, gdy dochodzi do niespodziewanych opóźnień. Informowanie pasażerów o wszystkim, do warunków bezpieczeństwa i czasie czekania na sprawdzenie dokumentów po przylocie przez urzędników imigracyjnych po opóźnienia w transporcie publicznym czy korkach ulicznych może także pomóc liniom lotniczym w zachowaniu dla siebie klientów na tym mocno konkurencyjnym rynku.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama