Reklama
Rozwiń

Lepsze informacje, wierniejsi pasażerowie

Linie lotnicze dążą do lepszego informowania pasażerów od chwili, gdy opuszczają swój dom, wychodząc poza zwykłe uprzedzanie o opóźnieniach, aby zmniejszyć ich stres i zyskać lojalność.

Publikacja: 24.10.2015 11:13

Branża ta musi oferować bardziej płynne podróże zwłaszcza, że liczba korzystających z samolotów ma w ciągu najbliższych 20 lat podwoić się wobec obecnego poziomu 3,5 mld rocznie — stwierdzili delegaci Światowego Sympozjum Pasażerskiego w Hamburgu.

Podróże lotnicze nigdy tak naprawdę nie są całkiem bez stresu, ale poprawienie przepływu informacji i zapewnienie automatycznego przerejestrowania (rebooking) może znacznie złagodzić frustracje, gdy dochodzi do niespodziewanych opóźnień. Informowanie pasażerów o wszystkim, do warunków bezpieczeństwa i czasie czekania na sprawdzenie dokumentów po przylocie przez urzędników imigracyjnych po opóźnienia w transporcie publicznym czy korkach ulicznych może także pomóc liniom lotniczym w zachowaniu dla siebie klientów na tym mocno konkurencyjnym rynku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Revolut zrobi rewolucję na polskim rynku komórkowym? Sprawdzamy
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec