Reklama
Rozwiń
Reklama

Lepsze informacje, wierniejsi pasażerowie

Linie lotnicze dążą do lepszego informowania pasażerów od chwili, gdy opuszczają swój dom, wychodząc poza zwykłe uprzedzanie o opóźnieniach, aby zmniejszyć ich stres i zyskać lojalność.

Publikacja: 24.10.2015 11:13

Branża ta musi oferować bardziej płynne podróże zwłaszcza, że liczba korzystających z samolotów ma w ciągu najbliższych 20 lat podwoić się wobec obecnego poziomu 3,5 mld rocznie — stwierdzili delegaci Światowego Sympozjum Pasażerskiego w Hamburgu.

Podróże lotnicze nigdy tak naprawdę nie są całkiem bez stresu, ale poprawienie przepływu informacji i zapewnienie automatycznego przerejestrowania (rebooking) może znacznie złagodzić frustracje, gdy dochodzi do niespodziewanych opóźnień. Informowanie pasażerów o wszystkim, do warunków bezpieczeństwa i czasie czekania na sprawdzenie dokumentów po przylocie przez urzędników imigracyjnych po opóźnienia w transporcie publicznym czy korkach ulicznych może także pomóc liniom lotniczym w zachowaniu dla siebie klientów na tym mocno konkurencyjnym rynku.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama