Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Kowalski: Jak dotrzeć do generacji Z

Przedsiębiorstwa muszą umieć kupić serca nastolatków - mówi Krzysztof Kowalski, ekspert w Dziale Doradztwa Biznesowego EY.

Aktualizacja: 16.06.2016 16:05 Publikacja: 16.06.2016 12:00

Krzysztof Kowalski, ekspert w Dziale Doradztwa Biznesowego EY

Krzysztof Kowalski, ekspert w Dziale Doradztwa Biznesowego EY

Foto: ekonomia.rp.pl

Pokoleniem Z określa się osoby urodzone między 1997-2003 r., które powoli zaczynają wchodzić na rynek pracy. Różnią się one od pokolenia Y (tzw. millenialsów – osób urodzonych między 1980 a 1994 r.) przede wszystkim tym, że dorastały w świecie wirtualnym i od najmłodszych lat miały bliski kontakt z zaawansowanymi technologiami. Doświadczyli również innego rodzaju zagrożeń niż ich rodzice.

Pokolenie Z wychowało się w czasach terroryzmu

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Materiał Partnera
Budowa stoiska na targach nigdy nie była tak prosta, jak z systemem Matrix
Biznes
Microsoft wycofuje chińskich inżynierów z obsługi Pentagonu
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Reklama
Reklama