Co czeka branżę e-commerce w 2020 r.?

Internetowe oferty i płatności online, a nawet reklamy telewizyjne – otaczający nas świat będzie coraz bardziej dostosowywany do naszych oczekiwań. Z najnowszego raportu firmy Sociomantic Labs wynika, że w ciągu najbliższych pięciu lat personalizacja będzie dominującym trendem na rynku e-commerce.

Aktualizacja: 19.09.2016 19:18 Publikacja: 19.09.2016 18:59

Co czeka branżę e-commerce w 2020 r.?

Foto: 123rf.com

Od momentu założenia pierwszego sklepu internetowego w Polsce minęło już 20 lat. W tym czasie przynajmniej raz zakupu przez internet dokonało blisko 18,5 mln Polaków. Obecnie liczbę e-sklepów szacuje się na ok. 23,5 tys., a wartość rynku e-commerce na 35,8 mld zł. Dziś Polska jest najszybciej rosnącym rynkiem e-handlu w Unii Europejskiej. Według prognoz Sociomantic Labs wartość rodzimego rynku do 2020 roku osiągnie poziom 63 mld zł. Jak za te pięć lat będzie wyglądał e-biznes? Eksperci wskazują na kilka kluczowych zmian. Te dotkną m.in. reklam TV.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki