Aktualizacja: 18.12.2016 19:59 Publikacja: 18.12.2016 19:22
Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej” w 2015 r.
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas