Młode marki powalczą o promocję za 400 tys. zł

Już po raz szósty dynamiczne polskie marki będą mogły się pochwalić swoim sukcesem. Na najlepszą czeka cenna kampania reklamowa.

Aktualizacja: 18.12.2016 19:59 Publikacja: 18.12.2016 19:22

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygry

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej” w 2015 r.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa