Młode marki powalczą o promocję za 400 tys. zł

Już po raz szósty dynamiczne polskie marki będą mogły się pochwalić swoim sukcesem. Na najlepszą czeka cenna kampania reklamowa.

Aktualizacja: 18.12.2016 19:59 Publikacja: 18.12.2016 19:22

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygry

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej” w 2015 r.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.

Owoce z siedmiu lat

Do udziału w konkursie redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez 6 miesięcy 2016 – dla marek debiutujących po 1 stycznia 2015 r.).

Osiągnięcia dotychczasowych laureatów dowodzą, że dla ambitnych marek, które mają pomysł na rozwój, zwycięstwo w naszym konkursie jest dobrym punktem wyjścia do dalszych sukcesów. Swoją pozycję na rynku umacnia Młoda Marka Sukcesu 2015 – Zagrodowy, która promuje się hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody". – Silna marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i empatii – podkreśla Krzysztof Terlikowski, prezes firmy Sedar, producenta Kurczaka Zagrodowego.

„Wiedźmin" – zdobywca tytułu Młoda Marka Sukcesu w 2014 r. – od dwóch lat bije kolejne rekordy sprzedaży. Wydana w ubiegłym roku gra „Wiedźmin 3" okazała się hitem w kraju i na świecie, gdzie robi karierę pod angielską nazwą „The Witcher". Światowe rynki podbija też zwycięzca konkursu w 2013 r. – marka Fibaro, która firmuje zaawansowane technologicznie systemy automatyki do budynków.

Polskość doceniana

Jak podkreślają eksperci ds. marketingu, młodym polskim markom sprzyja w ostatnich latach nastawienie krajowych konsumentów, którzy mają już za sobą etap bezkrytycznego zachwytu produktami i markami z Zachodu. Według badania Open Research z wiosny br. niemal dwie trzecie Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu produktu czy usługi. Również badania Ceneo oraz ARC Rynek i Opinia dowodzą, że większość Polaków to zwolennicy rodzimych produktów i marek. Niemal trzy czwarte internautów twierdzi, iż stara się kupować polskie produkty, by wspierać krajową gospodarkę.

Więcej informacji i formularz konkursu: http://www.rp.pl/markasukcesu

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Made in Poland z coraz większymi problemami
Biznes
Tajemniczy proces miliarderki. W partii komunistycznej trwa walka
Biznes
Polskie monety na aukcji. 80 dukatów sprzedano za 5,6 mln złotych
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej