TUI: Czas krótkich wycieczek minął. Przyszła pora na prawdziwe odkrywanie

Mniej wycieczek, ale dłuższych, więcej podróży rodzinnych, chęć odkrywania odwiedzanych miejsc - w tym kierunku będzie szła turystyka zorganizowana, twierdzi szef TUI UK. Touroperator w dalszym ciągu stawia na „masową personalizację” swojej oferty.

Publikacja: 22.11.2021 08:00

Turyści szukają atrakcji, które pozwolą im lepiej poznać odwiedzane miejsca - mówi prezes TUI UK

Turyści szukają atrakcji, które pozwolą im lepiej poznać odwiedzane miejsca - mówi prezes TUI UK

Foto: AFP, Tang Chhin Sothy

Prezes brytyjskiej spółki z koncernu TUI Andrew Flintham wskazuje kilka nowych trendów w podróżowaniu. Jego zdaniem klienci wolą wyjechać mniej razy w roku, ale za to na dłużej, chętniej podróżują z rodziną i szukają atrakcji, które pozwolą im lepiej poznać odwiedzane miejsca.

Prezes widzi również, że wiele osób jest gotowych wyjechać za granicę, by stamtąd pracować. - Ludzie wyjeżdżają na dłużej, częściowo jest to spowodowane chęcią nadrobienia wakacji straconych w 2019 roku, ale jesteśmy przekonani, że zaczną zastanawiać się nad podróżami w związku z możliwościami, jakie daje praca zdalna - mówi Flintham cytowany przez brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Popularne Trendy
Betlej: Epidemia się nasila, na szczęcie turystyce sprzyja gospodarka
Popularne Trendy
Egipt: Za rok otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego i świętowanie Tutanchamona
Popularne Trendy
Padł rekord - Chorwację odwiedziło milion Polaków. Pomogły biura podróży
Nowe Trendy
Wakacje za rok muszą być droższe? Branża turystyczna podzielona w ocenach
Popularne Trendy
Zimowe podróże egzotyczne - Tajlandia wraca do gry, zaskakujące miejsce Jordanii