Aktualizacja: 12.04.2016 14:19 Publikacja: 12.04.2016 14:19
Foto: Bloomberg
Dane pokazują, że zaledwie 5 proc. respondentek wybiera kontakt z pracownikiem banku przez telefoniczną infolinię, zamiast kanału online lub wizyty w oddziale. Jednocześnie kobiety z pewną rezerwą podchodzą do mobilnych aplikacji bankowych. Z palety produktów bankowych kobiety najchętniej wybierają konta osobiste, karty kredytowe oraz lokaty.
Niemal wszystkie respondentki (95 proc.) najnowszego badania Deutsche Bank, przeprowadzonego wśród aktywnych zawodowo kobiet, posiadają konto osobiste. To znacznie większy odsetek niż dla całej populacji (ok. 75 proc. wg danych NBP). Prawie połowa pracujących Polek posiada w portfelu kartę kredytową, choć dla zaledwie 15 proc. jest to produkt płatniczy stosowany najczęściej.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas