Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2016 19:08 Publikacja: 26.10.2016 18:26
Foto: Bloomberg
Francuzi rozkręcili kampanię reklamową pod hasłem "Tired of fog? Try with frogs!" (Zmęczeni mgłą? Spróbujcie z żabojadami!) mającą zachęcać brytyjskie banki i firmy do przenoszenie się z City do paryskiej dzielnicy La Défense.
Faworyt w sondażach francuskiej prawicy na stanowisko prezydenta kraju, mer Bordeaux i b.premier Alain Juppé postanowił włączyć się w popieranie Paryża. - Dysponujemy bardzo istotnymi atutami - oświadczył w wystawieniu w dzielnicy La Défense. - Jak można wygrać tę batalię o atrakcyjność? Przede wszystkim nie robić głupstw albo źle zaczynać - dodał nawiązując do polityki fiskalnej obecnej ekipy, którą skrytykował za brak logiki i konsekwencji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rynek bankowy przechodzi rewolucję pokoleniową. Do 2035 roku, cyfrowo biegłe pokolenia Z i Alfa będą stanowić zn...
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Angielski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4,25 proc. podczas czwartkowego posiedzeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas