Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.10.2016 19:08 Publikacja: 26.10.2016 18:26
Foto: Bloomberg
Francuzi rozkręcili kampanię reklamową pod hasłem "Tired of fog? Try with frogs!" (Zmęczeni mgłą? Spróbujcie z żabojadami!) mającą zachęcać brytyjskie banki i firmy do przenoszenie się z City do paryskiej dzielnicy La Défense.
Faworyt w sondażach francuskiej prawicy na stanowisko prezydenta kraju, mer Bordeaux i b.premier Alain Juppé postanowił włączyć się w popieranie Paryża. - Dysponujemy bardzo istotnymi atutami - oświadczył w wystawieniu w dzielnicy La Défense. - Jak można wygrać tę batalię o atrakcyjność? Przede wszystkim nie robić głupstw albo źle zaczynać - dodał nawiązując do polityki fiskalnej obecnej ekipy, którą skrytykował za brak logiki i konsekwencji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Ostatni duży bank Chin, który obsługiwał rosyjskie transakcje, zakończył współpracę z rosyjskimi bankami, osobam...
Inflacja w sierpniu spadła do 2,8 proc. r./r. i jest najniższa od ponad roku – podał w piątek w szybkim szacunku...
Santander po ostatnich zawirowaniach, przechodzi do kadrowej ofensywy. Na początek sięga po Dariusza Odziobę z m...
Czyje są zyski osiągane przez banki? Prezesa? Pracowników? Czy raczej akcjonariuszy, dla których wzrost dywidend...
Propozycja podniesienia stawki podatku dochodowego dla banków z 19 proc. do docelowo 23 proc. obniży potencjał d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas