Aktualizacja: 20.11.2019 12:24 Publikacja: 20.11.2019 12:24
Foto: Bloomberg
Wymieniona suma honorariów dla banków za debiut najbardziej rentownej na świecie firmy blednie w porównaniu z np. 3000 milionami, jakie banki zainkasowały z IPO Alibaby w 2014 r.
25 banków zatrudnionych przez Aramco do prowadzenia księgi popytu wśród saudyjskich inwestorów zmniejszyło spodziewane korzyści finansowe swej pracy mimo lat poświęconych na przygotowanie mocno odroczonego debiutu. Władze początkowo ogłosiły, że chcą osiągnąć kapitalizację 2 bln dolarów, w końcu obniżyły wycenę do 1,7 bln, a sam Aramco postanowił sprzedać tylko 1,5 proc. swego kapitału akcyjnego, poniżej oczekiwanych 2 proc. Anulowano też prezentację oferty (road show) na rynkach krajów rozwiniętych (USA, W. Brytania) rezygnując z inwestorów międzynarodowych.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas