fbTrack

Biura podróży

Ecco Holiday wyjazdy autokarowe

materiały prasowe
Biuro podroży Ecco Holiday stwierdziło, że brakuje mu w ofercie wyjazdów autokarowych. Nawiązało więc współpracę z jednym liderów w tym segmencie turystyki, firmą Funclub. Od dziś sprzedaje u siebie jego imprezy
W ten sposób Ecco Holiday oferuje autokarowe wyjazdy wakacyjne do Grecji, Bułgarii, Chorwacji, Włoch i Hiszpanii, wycieczki objazdowe po Francji, Portugalii, Hiszpanii, Rosji, Rumunii, obozy młodzieżowe i wakacje dla seniorów.
- W związku z tym, że nie specjalizujemy się w przejazdach autokarowych, a chcielibyśmy mieć także takie oferty, nawiązaliśmy współpracę z firmą, która ma doświadczenie w tej dziedzinie - mówi cytowana w komunikacie firmy Karolina Warzybok Wietecha, członek zarządu Ecco Holiday. - Pozyskujemy dzięki temu gotową ofertę skierowaną do innych grup docelowych, takich jak studenci czy seniorzy. Oprócz propozycji wyjazdów dostępnych w regularnej sprzedaży, widzimy wiele innych możliwości współpracy. Na przykład przy organizowanych pod marką Ecco Business konferencjach, szkoleniach czy wyjazdach motywacyjnych często korzystamy z transportu autobusowego. Tego typu podróże będziemy oferować także członkom kas kredytowo-oszczędnościowych. To grupa ponad 2,5 mln osób, w której widzimy ogromny potencjał jeśli chodzi o ten rodzaj wyjazdów. Imprezy Funclubu bedą sprzedawane w sieci własnej i agencyjnej Ecco Hiliday. - Co ważne, udostępniamy je naszym agentom, którzy nie mają umowy z Funclubem, na takich warunkach prowizyjnych, jakby ją zarwali - zaznacza rzeczniczka Ecco Aleksandra Olechnowicz.
W komunikacie Ecco Holiday czytamy także: "Firmy odnalazły także wspólne cechy w podejściu do bezpieczeństwa organizowanych przez nie wyjazdów. Ecco Holiday posiada najwyższą na rynku relację gwarancji ubezpieczeniowej do przychodów oraz dodatkową polisę ubezpieczeniową obejmującą wpłaty klientów. Natomiast Funclub, według ostatniego rankingu publikowanego w serwisie Rzeczpospolitej, ma jeden z najwyższych wskaźników wiarygodności wśród polskich organizatorów turystyki. Uzupełnienie pokrywających się obszarów, spójne podejście do istoty biznesu a to wszystko w połączeniu z poznańską gospodarnością, powinno szybko przełożyć się na wyniki".
Źródło: turystyka.rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL