Na razie to półmetek kampanii, która do 2017 roku ma doprowadzić do utworzenia w Europie 100 tysięcy miejsc pracy, staży i praktyk dla młodych ludzi do 30. roku życia. Zorganizuje je ponad 200 firm (w tym ponad dziesięć w Polsce), które przyłączyły się do Inicjatywy na rzecz Zatrudniania Młodych Ludzi ogłoszonej jesienią 2013 r. przez największego na świecie producenta żywności, koncern Nestle, w ramach unijnego Sojuszu dla Młodych.
Udział w inicjatywie przyniósł już konkretne efekty związane z zatrudnieniem i szkoleniem młodzieży. Inicjator akcji, który zobowiązał się, że do końca 2016 r. zatrudni lub przeszkoli 20 tys. młodych ludzi w Europie, dotychczas zatrudnił w swoich oddziałach i fabrykach prawie 8 tys. z nich, a ponad 4 tys. przeszkolił na praktykach i stażach oraz na warsztatach.
Jak na wtorkowej konferencji podkreślał Simon Smith, prezes Nestle w Polsce i krajach bałtyckich, w naszym kraju firma już przekroczyła swój plan. I to znacz...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.